Jumlah Pengunjung

Wednesday 6 March 2013

TERKINI... Amanat Dari Ketua Pemuda PAS Untuk Berjihad Di Lahad Datu !!!

Salam Seperjuangan Saudara maraku...  Sedang aku khusyuk membaca berita2 dari blog2 sahabat aku, aku tertarik dengan 1 artikel ni. Barulah aku sedar rupa-rupanya Ketua Pemuda PAS bersedia untuk pergi berjihad di Lahad Datu, Syukur aku membacanya...  untuk mengetahui cerita apa, korang baca la kt bawah ni...



Akhirnya, siren JIHAD PAS berbunyi juga. Walaupun agak terlewat kerana OPS Sulu semakin menghampiri penghujungnya, namun niat yang "ikhlas" itu yang patut kita puji.





Sebagai menyahut seruan Ketua Pemudanya, maka jentera PAS seluruh negara kini bersiap sedia dengan segala aset perang mereka dan hanya menantikan sahaja saat kerahan ke barisan hadapan!



Malah Tuan Guru Presiden sendiri sedia untuk mengikut berJIHAD di Lahad Datu. Minta pembaca jangan ketawa kerana ini bukan satu sandiwara politik PAS semata-mata, bahkan Dewan Pemuda dan unit komandonya, Unit Amal PAS pernah membuktikan yang mereka sanggup mati katak di atas jalanraya demi JIHAD untuk Ambiga!







Cuma satu sahaja soalan kami di Mymassa: Nanti JIHADnya menentang penceroboh itukah atau pihak berkuasa?



No comments:

Post a Comment

Member BSK